پرونده #سند2030
قسمت دوم: #بررسی_انتقادی سند 2030 ???? سند آموزش 2030 يونسكو، بهعنوان پروژه جهاني يكسانسازي نظامهاي آموزشي تدوين شده است.
.
???? پروژهاي كه پس از #برجام هستهاي، بهعنوان پرژوه عملي #نفوذ_فرهنگي غرب در ايران و بهعنوان #برجام_فرهنگي از آن ياد شده است.
???? اين پروژه توسط كارگروه ملي آموزش 2030، توسط #دولت_يازدهم با همكاري يونسكو تصويب و در ارديبهشت 95 توسط دولت براي اجرا ابلاغ گرديد.
.
???? نهيب رهبر فرزانه انقلاب مبني بر گلايه از #شوراي_عالي_انقلاب_فرهنگي و تصويب و اجراي بيسر و صداي آن، گفتمان جديدي در اين عرصه و بيان چالشها و ناسازگاري اينگونه اسناد بيناللملي با آموزههاي ديني و معارف ناب اهلبيت (ع)، شكل گرفت.
.
???? پذيرش اين سند داراي پيامدهايی است از جمله:
???? پذيرش سند به عنوان #سند_بالادستي در كشور.
???? پذيرش #سلطه_فرهنگي غرب.
???? حذف بسياري از #ارزشهاي_ديني از متون آموزشي.
???? پذيرش رسمي سلطه غرب در اركان #نظام_اسلامي.
???? تعارض سند با مباني #انديشه_اسلامي.
???? چالشهاي حقوقي و امنيتي.
???? تعارض با فلسفه تشكيل #حكومت_اسلامي.
#ادامه_دارد
#تنویر
@tanwir_ir